Saturday 11 May 2024| ۰۹: ۴۳ - شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۴۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
کارکنان وزارت کشور با آرمان های امام راحل(ره) تجدید میثاق کردند

کارکنان وزارت کشور صبح دوشنبه با حضور در مرقد حضرت امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش آستان، در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، جمعی از مسئولان و کارکنان وزارت کشور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) حضور یافتند و به مقام والای ایشان ادای احترام کردند.

در این مراسم، محمد عباسی معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور، محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور و میکاییل راسخی معاون توسعه مدیریت و منابع هم حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم، عباسی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی اظهار کرد: ارزش های انقلاب اسلامی موهبتی است الهی که در تمامی سالهای پس از انقلاب اسلامی انسجام بخش ملت بزرگ ایران بوده است و بر ما وظیفه است که پاسدار و قدردان این موهبت باشیم.

معاون وزیر کشور خاطر نشان کرد یکی از راه های قدردانی و پاسداشت موهبت ارزش های انقلاب اسلامی، حضور همه جانبه در صحنه های حماسه ساز نظام جمهوری اسلامی به خصوص انتخابات است.

عباسی توسل به فرمایشات امام راحل و مقام معظم رهبری را حلقه اتصال ملت ایران دانست و افزود: دشمنان میراث انقلاب اسلامی همواره در صدد ایجاد یاس میان مردم هستند تا از این طریق بین ملت و نظام سیاسی فاصله ایجاد کنند. در حالی که حضور مردم در صحنه انتخابات همچون سال های گذشته بار دیگر زمزمه های منحوس استکبار جهانی را خاموش خواهد ساخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین