Friday 17 May 2024| ۱۴: ۰۱ - جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
مطالعات اخیر نشان می دهد این افراد باید برای کمک خواهی از افراد دیگر تشویق شوند و این روش را در برخی کشورها "AIDSLINK" نامیده اند در اصل از این طریق افرادی که به ایدز مبتلا هستند با افرادی آشنا می شوند که از آنها خدمات درمانی و به ویژه خدمات عاطفی دریافت کنند تا بتوانند باقی عمرشان را در آرامش زندگی کنند.
روش های زندگی با اچ آی وی در برخی کشورها


افرادی که در جوامع مختلف به" HIV" مبتلا هستند نیاز به مراقبت های واقعی دارند.

به گزارش آستان،مطالعات اخیر نشان می دهد این افراد باید برای کمک خواهی از افراد دیگر تشویق شوند و این روش را در برخی کشورها "AIDSLINK" نامیده اند در اصل از این طریق افرادی که به ایدز مبتلا هستند با افرادی آشنا می شوند که از آنها خدمات درمانی و به ویژه خدمات عاطفی دریافت کنند تا بتوانند باقی عمرشان را در آرامش زندگی کنند.

تحقیقات نشان می دهد در کشور مالزی،افرادی که به ایدز مبتلا هستند معتادانی هستند که از طریق سرنگ آلوده و تزریق مشترک به این بیماری مبتلا شده اند .

 یکی از راهکارهای اساسی در این میان به این افراد امید بخشی است. در این کشور کانال امید برای این بیماران تعریف شده است و افرادی که مبتلا به ایدز هستند در مراکز مسکونی با یکدیگر یعنی در کنار دیگر بیماران مبتلا به اچ آی وی زندگی می کنند.

از این رو کسانی که در این مراکز اقامت دارند در واقع در حال دریافت خدمات توانبخشی از جامعه هستند و یک زندگی معناداری را دارند همچنین تحقیقات در این زمینه نشان داده است که این افراد با اتحاد بیشتری در کنار خانواده خود زندگی می کنند. مبتلابانی که در این مرکز زندگی می کنند امید را آغاز زندگی خود می دانند و دیگر به مرگ فکر نمی کنند.

همچنین برای بیماران مبتلا به ایدز مراکزی تحت عنوان مرکز بحران مراقبت نیز ایجاد شده است که افراد در این مرکز مشاوره،مواد غذایی سالم و... دریافت می کنند و در مورد زندگی کردن با اچ آی وی آموزش می بینند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: