Saturday 18 May 2024| ۱۷: ۱۴ - شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳
اشتغال در زندان ها یک اولویت است مسئولین مربوطه باید توجه ویژه به این مهم د اشته باشند تا موجبات احیای وضعیت اشتغال و اقتصاد زندانیان و خانواده آنان فراهم شود.
به گزارش آستان،محمود امینی مدیر کل زندانهای استان گلستان در روز جهانی کار و کارگر، گفت: برای اثرگذاری  اصلاح و تربیت در مجموعه زندانها، اشتغال پایدار است.

وی در ادامه افزود: اشتغال در زندان ها یک اولویت است مسئولین مربوطه باید توجه ویژه به این مهم د اشته باشند تا موجبات احیای وضعیت اشتغال و اقتصاد زندانیان و خانواده آنان فراهم شود.

رییس ستاد کاهش آسیب زندانهای گلستان، افزود: در جلسات  کمیته های استانی و شهرستانی مصوباتی گذرانده شود که قابلیت اجرایی داشته باشد و در عمل نیز اجرا شود.

این مقام مسئول در ادامه، اظهار داشت: مدیران زندانها و ادارات برنامه یکساله اشتغال را به واحدها و کارشناسان ابلاغ نمایند و اسباب تحقق آن را نیز فراهم کنند تا پایان همانند سنوات گذشته ما در این مهم بیش از شاخص های تعریف شده سازمانی گام برداریم.

امینی در پایان، عنوان نمود:  مسئولین اشتغال تلاش نمایند با همکاری انجمن های حمایت از زندانیان گرگان و گنبد و بنیاد تعاون نسبت به آموزش زندانیان و خانواده آنان اقدام نمود و موجبات بهبود وضعیت معیشتی اقشار آسیب دیده اجتماع را فراهم نمایند.
برچسب ها: زندان ، اشتغال
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: