Friday 26 April 2024| ۱۴: ۰۵ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸
۱۲۹ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران زنجانی و چندین دستگاه اتوبوس نیز برای پشتیبانی در نظر گرفته‌شده است.
در جلسه شورای اداری استان زنجان از اعزام ۶ هزار نفر به مرقد امام خمینی(ره) به منظور شرکت در مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی خبر داده شد. 

به گزارش آستان به نقل از مهر، صفی الله کرامتی  مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری در محل سالن پیامبر اعظم استانداری زنجان، بابیان اینکه طبق پیش بینی ۶ هزار نفر از استان زنجان به مرقد امام (ره) اعزام می‌شوند، اظهار کرد: ۱۲۹ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران زنجانی و چندین دستگاه اتوبوس نیز برای پشتیبانی در نظر گرفته‌شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از اختصاص ۳۰ دستگاه خودروی سواری و دو کابین برای همراهی کاروان‌های اعزامی خبر داد و گفت: همکاری دستگاه‌های اجرایی خوب بوده است.

کرامتی تأکید کرد: حضور امدادگران در خودروهای حامل زائران هم پیش‌بینی‌شده و این افراد برای مقابله با شرایط خاص در نظر گرفته‌شده‌اند.

وی افزود: چهار دستگاه سواری، آتش‌نشانی، تانکر آب و اکیپ تعمیراتی و دو دستگاه خودروی یخچال دار از طریق شرکت شیر پاستوریزه و دامپزشکی تأمین شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان بابیان اینکه تاکنون مشکلی برای اعزام زائران به وجود نیامده است، گفت: در راستای پذیرایی از زائران باید دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: