Sunday 19 May 2024| ۰۶: ۰۸ - يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
گفت و گوی یک فعال سیاسی با آستان:
رئیس جمهوری که انتقاد جدی به او نبود با رای بیشتر دوره ریاست‌جمهوری دوم خود را آغاز کرد و رئیس‌جمهوری هم که نقد جدی به عملکردش بود با رای کمتر.
دولت روحانی تمدید می شود

یک نکته را نباید فراموش کرد که همواره در سال‌های بعد از انقلاب این فرصت کامل دو دوره به هر کدام از ریاست‌جمهوری‌ها داده شد و روحانی نیز از این اصل مستثنی نخواهد بود.

عباس سلیمی نمین ضمن بیان مطالب بالا با اشاره به تلاش احمدی‌نژاد و طیف تندرو جریان اصولگرا برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: رئیس جمهوری که انتقاد جدی به او نبود با رای بیشتر دوره ریاست‌جمهوری دوم خود را آغاز کرد و رئیس‌جمهوری هم که نقد جدی به عملکردش بود با رای کمتر.

این تحلیلگر مسائل سیاسی در گفت و گو با خبرنگار آستان در ادامه افزود: ما بلا‌استثنا این بحث را در ریاست‌جمهوری‌های گذشته شاهد بودیم که ملت به یک دولت فرصت کامل دو دوره‌ای بودن را می‌دهد تا خودش را با تمام توان نشان دهد که بعد ادعا نداشته باشد فرصت لازم برایم ایجاد نشد که بتوانم خودم را اثبات کنم.

وی ادامه داد: ما تنها در یک مورد داشتیم که گرایش عمومی به یک رئیس‌جمهور در دوره دوم خیلی خیلی کم شد و رایش به ‌طور معنی‌داری کاهش پیدا کرد، به عبارت بهتر انتقادات به آقای هاشمی ‌ بسیار زیاد بود‌ با این وجود دوباره جامعه به او رای داد منتها با رای بسیار کم.

سلیمی نمین تأکید کرد: برای آقای روحانی هم باید این مساله را درنظر گرفت. به‌رغم آنکه جامعه به عملکرد دولت آقای روحانی انتقادهای جدی دارد اما یک جریان و گرایش باید فرصت داشته باشد که کاملا آنچه را ‌در چنته دارد رو و عرضه کند تا بعد مدعی این نباشد که من فرصت کافی برای تحقق وعده‌هایم نداشتم.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: