Monday 20 May 2024| ۰۱: ۴۸ - دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷
نماینده ادوار مجلس در گفت و گو با آستان:
اینکه گروهی در داخل کشور به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا به مردم اینطور القاء کنند که برجام فقط برای 1+5 دستآورد داشته است، خیانتی ملی است که متاسفانه سهوا یا عمدا توسط برخی انجام می شود.
سیاه نمایی درباره برجام خیانت ملی است/برجام اقتصاد ایران را با نظام اقتصادی جهان مرتبط کرد

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به یکسالگی توافق هسته ای جمهوری اسلامی ایران با 1+5 معتقد است: برجام اتفاقی تاثیرگذار در روند کاهش مشکلات بوده ، همچنین ابراز امیدواری می کند روند انجام به تعهدات از جانب طرفین به گونه ای باشد که شاهد به وجود آمدن فضای تعامل بین ایران با نظام بین الملل باشیم. 

الهه کولایی در گفت و گو با خبرنگار آستان ادامه داد: اینکه گروهی در داخل کشور به صورت شبانه روزی تلاش می کنند تا به مردم اینطور القاء کنند که برجام فقط برای 1+5 دستآورد داشته است، خیانتی ملی است که متاسفانه سهوا یا عمدا توسط برخی انجام می شود.

وی در ادامه بیان کرد: سیاه نمایی های فعلی در حالی مشاهده می شود که برجام باعث شده تا اقتصاد ایران با نظام اقتصادی جهان رابطه تنگاتنگی پیدا کند که قطعا در آینده ای نه چندان دور شاهد تبعات مثبت آن خواهیم بود.

این استاد روابط بین الملل دانشگاه تهران همچنین افزود: هیچ اتفاق و عملکردی بدتر از این نیست که عده ای از درون کشور به طور آشکار کارهایی را انجام بدهند که با منافع کشور منافات دارد. آنها باید بدانند در صورت تداوم تحرک شان به مانند انتخابات سال 94 در انتخابات 96 پاسخی قاطع از سوی مردم خواهند گرفت و به حاشیه نشینی محکوم خواهند شد.

الهه کولایی در پایان صحبت هایش همچنین تاکید کرد: رییس جمهور و اعضای کابینه باید مراقب باشند تا رفتارهای منفی خللی در انگیزه و اراده شان به وجود نیاورد.

منبع:آستان

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین