Friday 17 May 2024| ۱۹: ۳۳ - جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
نایب رییس اسبق شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با آستان:
یکی از مشکلات و معظلات ایران این است که تعداد معدودی از سیاسیون به چیزی به غیر از مصالح سیاسی فکر نمی‌کنند و دقیقا به همین دلیل تلاش دارند تا از فیش‌های نجومی برای سیاه نمایی بهره ببرند.
تعدادی از سیاسیون تلاش دارند تا از فیش های نجومی برای سیاه نمایی بهره ببرند

این روز‌ها كه بحث فیش‌های نجومی به یکی از مباحث اصلی فضای سیاسی و اجتماعی کشور تبدیل شده است این سئوال به وجود مطرح مي شود که دولت لازم است تا چه نوع واکنشی را به این مساله نشان بدهد. 

حسن بیادی نایب رییس اسبق شواری شهر تهران و دبیرکل آبادگران جوان با گفتن اینکه " یکی از مشکلات و معظلات ایران این است که تعداد معدودی از سیاسیون به چیزی به غیر از مصالح سیاسی فکر نمی‌کنند و دقیقا به همین دلیل تلاش دارند تا از فیش‌های نجومی برای سیاه نمایی بهره ببرند" به استقبال پرسش های شبکه مجازی آستان می رود:

*نظرتان راجع به مساله فیش‌های حقوقی چیست؟ 

خب! به هر حال وقتی مردم این حس را پیدا می‌کنند که خودشان انواع مشکلات را حس می‌کنند و گروهی در ماه درآمدهای چند ده میلیونی دارند، طبیعی است که هم آرزده خاطر می‌شوند و هم اینکه اعتمادشان را به مسئولان نظام از دست می‌دهند. 

*تکلیف چیست؟ به هر حال این مساله می‌تواند تبعات منفی زیادی داشته باشد؟ 

دولت باید قطعا در عمل نشان بدهد که به هیچ وجه چنین وضعیتی را بر نمی‌تابد. شما حتم داشته باشید اگر مردم واقعا به این نتیجه برسند که مسئولان با سوءاستفاده کنندگان برخورد لازم را داشته‌اند، به این اطمینان می‌رسند که دیگر قرار نیست چنین پدیده مزمومی در کشور تکرار شود. 

*به نظر می‌رسد گروهی سعی دارند تا از این مساله استفاده سیاسی کنند. 

این بد‌ترین اتفاق مهم است. هیچ کس نمی‌تواند به مساله‌ای که برای جامعه ارزش زیادی دارد نگاه سیاسی بیاندازد. پس توصیه این است که همه در کنار هم با این پدیده مقابله و مبارزه کنند تا هم بیت المال به غارت نرود و هم از خدشه دار شدن وجهه ملی و عمومی جلوگیری شود. 

*با این حال واضح است که برخی حرف و حدیث‌ها به انتخابات سال آینده ربط دارد. 

یکی از مشکلات و معظلات ایران این است که تعداد معدودی از سیاسیون به چیزی به غیر از مصالح سیاسی فکر نمی‌کنند و دقیقا به همین دلیل تلاش دارند تا از فیش‌های نجومی برای سیاه نمایی بهره ببرند. باید به آن‌ها هشدار دارد که مراقب رفتار خود باشند، چرا که مردم هوشیار هستند و در این مواقع سره را از ناسره تشخیص می‌دهند. 

*ممنون جناب بیادی؛ سخنی مانده است؟ 

کشور سال منتهی به انتخابات را سپری می‌کند و به همین دلیل خیلی از مسایل تحت تاثیر فضای انتخاباتی است که البته چنین روندی طبیعی به نظر می‌رسد. اما این دلیل نمی‌شود تا منافع ملی فدای مصالح سیاسی جریان‌های مختلف شوند.

منبع:آستان

برچسب ها: فیش حقوقی ، سیاسیون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: