Saturday 27 April 2024| ۰۸: ۴۰ - شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲
تحلیلگر "اندیشکده کیتهون" در گفت و گو با آستان:
برخی گروه های تروریستی همچون جبهه النصره را چگونه می توان میانه رو خواند ؛ در صورتیکه خود آن ها شاخه ای از تروریست های القاعده هستند.
الکساندر آزادگان گفت: برخی گروه های تروریستی همچون جبهه النصره را چگونه می توان میانه رو خواند در صورتیکه خود آن ها شاخه ای از تروریست های القاعده هستند. 

الکساندر آزادگان تحلیلگر اندیشکده کیتهون در گفت و گو با خبرنگار آستان درباره روابط رژیم صهیونیستی با تروریست های داعش عنوان داشت: مقامات "تل آویو"  بخشی  از پروژه حمایت از تروریست های داعش را بر عهده گرفته بودند.

وی با اشاره به شکست های داعش در شمال سوریه علیرغم پشتیبانی آمریکا و انگلیس از این گروه تروریستی گفت: اسرائیل  نمی خواهد دولت سوریه در قدرت باقی بماند . 

تحلیلگر اندیشکده کیتهون با اشاره به مضحک بودن میانه رو خواند برخی گروه های تروریستی خاطر نشان کرد: برخی گروه های تروریستی همچون جبهه النصره را چگونه می توان میانه رو خواند ؛ در صورتیکه خود آن ها شاخه ای از تروریست های القاعده هستند. 

گفتنی است 5 سال از جنگ داخلی سوریه می گذرد و تروریست های تکفیری داعش با حمایت آمریکا نتوانسته اند به اهداف خود برای از بین بردن دولت قانونی سوریه برسند. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: