Monday 20 May 2024| ۰۵: ۵۳ - دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۶۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
وزیر دادگستری افزود: فرهنگ انقلاب اسلامی فرهنگ خدمت، ایثار و شهادت است و معلمان آن شهیدان رجایی و باهنر بوده اند.
وزیر دادگستری گفت: منافقین جنایتکارانی هستند که انسانهای پاکی همانند شهید رجایی و باهنر را از انقلاب اسلامی گرفتند.
به گزارش آستان، حجت الاسلام مصطفی پور محمدی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری لرستان در خرم آباد با بیان اینکه منافقین در اردوگاه های خود تحت سخت ترین اقدامات مراقبتی از سایه خود نیز می ترسند افزود: خداوند در پیشانی منافقین مهر خواری، خفت و درماندگی حک کرده است و امروز چیزی جز لعن و نفرین و درماندگی و زندگی با هزار هراس در اردوگاه هایشان نصیب آنها نشده است. 
وی با بیان اینکه در حال حاضر عربستان و رژیم صهیونیستی از حامیان منافقین هستند اضافه کرد :خائنان به ملت ها بدانند که سرنوشتی مانند منافقان دارند. 
به گفته وی دشمنان نمی توانند امام خمینی (ره) را در بین ملت بد جلوه دهند چون جای امام در قلب ملت ما است. 
وزیر دادگستری بیان کرد: خشم و کینه و لطف امام الهی بود و در واقع به دستورات الهی عمل می کرد و اگر امام (ره) با کسی باشدت هم برخورد می کرد در حقیقت به دستور خدا و برگرفته از اعتقادات دینی بوده است. 
حجت الاسلام پور محمدی اظهارکرد: بنا بر دستورات دین نباید به کفار رحم کرد چون آنها به شما رحم نمی کنند. 
وی بیان کرد: این وظیفه سربازان امام (ره)است که با قدرت در مقابل دشمنان خدا ایستاده و مقابله کنند و از آرمان ها و منافع ملی با تمام وجود دفاع کنند. 
وی همچنین گفت :عمر دولت شهید رجایی بسیار کم بود اما به خاطر تاثیرگذاری و خدمت به خاطر خدا در ذهن مردم مانده است. 
وزیر دادگستری افزود: فرهنگ انقلاب اسلامی فرهنگ خدمت، ایثار و شهادت است و معلمان آن شهیدان رجایی و باهنر بوده اند. 
به گفته وی با ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی در بدنه دولت می توانیم افرادی مانند شهیدان رجایی و باهنر تربیت کنیم. 
وی افزود: شهدا راه صد ساله را یک شبه طی کرده اند و ما نیز اگر می خواهیم جاودانه شویم باید کارهایمان رنگ و بوی خدایی بگیرند. 
وی ادامه داد: شهید رجایی و باهنر مانند خورشید می درخشند و ملت با عزت ، افتخار و الهام بخشی به آنها تاسی می کنند و هر سال به یاد آنها جمع و به روحشان درود و صلوات می فرستند. 
وزیر دادگستری گفت: دنیای خدمت یا رحمانی و یا شیطانی است و دنیای شیطانی از هوای نفس تاسی دارد اما دنیای رحمانی خدمت صادقانه به مردم ارائه می کند و این تفاوت این دو دنیا است. 
وی افزود : در طول انقلاب همواره شفاف، صمیمانه و صادقانه با مردم رفتارشده است که این برگرفته از فرهنگ دین و اعتقادات ما به اسلام است و یک قدم از ارزش های اسلامی و انقلابی تخطی نکرده و مر دین اجرا گردیده است. 
وزیر دادگستری همچنین گفت:ملت ایران مقتدر در عرصه منطقه ای، بین المللی و جهانی سرافراز است و ابرهای سیاه نفرت با اتحاد و قدرت کنار زده می شوند. 
وی ادامه داد: این اقتدار ملت نشان از زنده بودن و درک کردن جایگاه خود در جهان است و ملت ایران با اطمینان نسبت به آینده عمل می کنند و این مهم دشمنان را به ضعف، تعلل و ابراز خشنوت واداشته است. 
حجت الاسلام پورمحمدی همچنین گفت : اسرائیل به دروغ مدعی پیشروی تا مرزهای ایران است و ایران را متهم به دخالت در امور داخلی کشورهای دیگر می کند در حالیکه ایران اسلامی از حریم ملت ها دفاع می کند. 
وی با بیان اینکه ایران اسلامی از مظلومیت مردم یمن ،عراق ،سوریه برای زندگی آرام دفاع می کند بیان کرد: آنها خواهان منفور ، ایزوله و تحریم شدن ایران هستند اما ملت ایران با بصیرت و هوشیاری رهبری و لطف خدا برجام را به نتیجه رساند. 
وزیر دادگستری گفت : دشمن همه حقوق ما را نمی دهد ولی ملت ایران از حقوق خود دفاع می کند و آنها را می گیرد. 
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین