Friday 26 April 2024| ۲۳: ۲۲ - جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
در حرم مطهر صورت گرفت؛
شرکت کنندگان بر مزار همسر مکرمه امام راحل،فرزند گرامی شان و یار دیرین امام بزرگوار فاتحه ای قرائت کردند و بر روح پرفتوح امام خمینی(س) سلام و صلوات فرستادند.
مدیران و کارکنان نهادهای مختلف با آرمان های امام خمینی(س) تجدید میثاق کردند

مدیران و کارکنان نهادهای مختلف از جمله سازمان تعزیرات حکومتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت،بنیاد مستضعفان روز چهارشنبه همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، با آرمان های امام خمینی(ره) تجدید بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان، مدیران و کارکنان سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، ستاد مرکزی بزرگداشت شهید مزاری، جامعه مداحان و شعرای آیینی و بانک ملی ایران،بنیاد مستضعفان و آموزش و پرورش منطقه 7 با حضور در حرم مطهر امام راحل ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی، با آرمان های والای ایشان، رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

همچنین شرکت کنندگان بر مزار همسر مکرمه امام راحل،فرزند گرامی شان و یار دیرین امام بزرگوار فاتحه ای قرائت کردند و بر روح پرفتوح امام خمینی(س) سلام و صلوات فرستادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: