Monday 20 May 2024| ۱۳: ۳۱ - دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۹۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
سیزدهمین دوره مسابقات استانی قرآنی «مدهامتان» ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روز جمعه سوم اسفند ماه در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار می شود.
برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات استانی قرآنی

سیزدهمین دوره مسابقات استانی قرآنی «مدهامتان» ویژه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد روز جمعه سوم اسفند ماه در حرم مطهر امام خمینی(س) برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین تختی پور معاون فرهنگی هنری کانون های مساجد استان تهران در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس امام خمینی(س) گفت: این مسابقات در راستای نشر و ترویج معارف قرآنی و استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی مساجدتدارک دیده شده است.

وی در ادامه بیان کرد: بیش از 760 شرکت کننده  در هشت رشته قرائت(تحقیق) و حفظ کل در رده سنی 16 تا 30 سال و رشته‌های قرائت(ترتیل)، حفظ جزء30، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز در رده سنی 7 تا 16 سال در این مسابقات شرکت کرده اند.

دبیر اجرایی مسابقات قرآنی"مدهامتان" تصریح کرد: روز چهارشنبه مراسم اختتامیه با تقدیر از برگزیدگان هر رشته به پایان می رسد و نفرات برتر به مرحله کشوری که در اردیبهشت سال جدید در شهر مقدس مشهد برگزار می شود به رقابت می پردازند.

لازم به ذکر است، این مسابقات با همکاری آستان مقدس امام خمینی(س) و بنیاد قرآن کریم در حرم مطهر امام راحل روز جمعه سوم اسفند ماه از ساعت 8 صبح تا 18 عصر برگزار می شود.

منبع: روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س) 
خبرنگار: مهدیه شایگان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
عناوین برگزیده
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین